Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

piątek, 24 kwietnia 2015

Akt zawierzenia siebie Jezusowi.


Oto ja Jezu! Moje ludzkie sposoby odnalezienia szczęścia spełzły na niczym i doprowadziły mnie na skraj rozpaczy. Przegrałam wszystko. Nie mam nic i jestem niczym, ale dla Ciebie  - chociaż to dla mnie niezrozumiałe - moje istnienie ma bezwzględną wartość. Znaczę dla Ciebie tak wiele, że bez wahania pozwoliłeś się za mnie Ukrzyżować i wziąłeś na swoje barki ciężar moich win. Od dzisiaj jestem cała Twoja, bo nagle uświadomiłam sobie, że podczas swojej męki zapłaciłeś za mnie własną krwią, którą przelałeś, aby wykupić mnie z niewoli grzechu. Życie, którym chciałam wzgardzić nie należy do mnie, lecz do Ciebie. Proszę! Zrób ze mną co tylko zechcesz.  Ufam Tobie i wiem, że cokolwiek uczynisz będzie dobre, bo jesteś Najwyższym i Nieogarnionym Dobrem! Pragnę tylko Ciebie i nie chcę niczego co stanowi jedynie pozór dobra, co udaje miłość, co podaje się za prawdę, ale nią nie jest. Kto posiadł Ciebie, ma wszystko, więc daj mi Siebie, a odnajdę spokój serca i odkryję smak prawdziwego szczęścia! Amen!

Święty Michale Archaniele, patronie mojego nawrócenia! Pomóż mi miłować Boga całym moim sercem, całą duszą i ze wszystkich sił. Maryjo, Matko pokory, naucz jak ufać, pogłębiać wiarę oraz troszczyć się o zbawienie innych. Święty Józefie, pociecho nieszczęśliwych i obrońco Chrystusa, módl się za mnie i wspieraj, bym wytrwała w nawróceniu. Duchu Święty, prowadź mnie!