Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

środa, 22 kwietnia 2015

Chrystus Ukrzyżowany I. Do Chrystusa Ukrzyżowanego...


Jezu! Niewyczerpane źródło Miłości, która jest silniejsza niż śmierć i moja słabość. Dziękuję za Twoją Miłość, którą mnie obejmujesz, i proszę! Zwyciężaj w moim życiu zło i naucz mnie kochać, abym potrafiła w każdym człowieku dostrzegać mojego brata i moją siostrę, abym nigdy nie szukała swego i zawsze umiała wybaczać tak jak Ty mi wybaczasz w ogromie Swojego Miłosierdzia. Amen!