Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

wtorek, 7 kwietnia 2015

Akt oddania się Miłosierdziu Bożemu.


O najmiłosierniejszy Jezu, Twoja dobroć jest nieskończona, a skarby łask nieprzebrane.
Ufam bezgranicznie Twojemu miłosierdziu, które jest ponad wszystkie dzieła Twoje.
Oddaję się Tobie całkowicie i bez zastrzeżeń, ażeby w ten sposób móc żyć i dążyć do chrześcijańskiej doskonałości. Pragnę szerzyć Twoje miłosierdzie poprzez spełnianie dzieł miłosierdzia, tak wobec duszy, jak i ciała, zwłaszcza starając się o nawrócenie grzeszników, niosąc pociechę potrzebującym pomocy, chorym i strapionym. Strzeż mnie więc, o Jezu, jako własności swojej i chwały swojej.
Jakkolwiek czasami drżę ze strachu, uświadamiając sobie słabość moją, to jednocześnie mam bezgraniczną ufność w Twoje miłosierdzie. Oby wszyscy ludzie poznali zawczasu nieskończoną głębię Twego miłosierdzia, zaufali Mu i wysławiali Je na wieki. Amen.