Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

niedziela, 12 kwietnia 2015

Gdy słabnie wiara.


A kiedy zabrakło wina, Matka Jezusa mówi do Niego: «Nie mają już wina». J 2,3


Boże w Trójcy Jedyny, światło moich oczu i tęsknoto duszy. Gdy słabnie moja wiara ożywiaj mnie deszczem Swoich łask i przemieniaj pustynię serca w ogród.
Maryjo, moja Matko i Matko Chrystusa, wstawiaj się za mną i wybłagaj mi łaskę wiary, która nie ustaje w obliczu życiowych trudności, ale zawierza wszystko Bogu i z ufnością woła za Jezusem: Ojcze! Bądź wola Twoja, nie moja. Amen.





Katowice, 31 maja 2015 roku