Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

sobota, 11 kwietnia 2015

Modlitwa do Chrystusa, który zstąpił do Otchłani i Zmartwychwstał

Czyż ci nie rozkazałem: Bądź mężny i mocny? Nie bój się i nie lękaj, ponieważ z tobą jest Pan, Bóg twój, wszędzie, gdziekolwiek pójdziesz» ” Joz 1,9o 

Kto nie nosi swego krzyża, a idzie za Mną, ten nie może być moim uczniem. ” Łk 14,27



Zmartwychwstałeś i wciąż z martwych powstajesz.
Wyszydzany przez niedowiarków,
unicestwiany przez materialistów,
grzebany przez ateistów i wierzących od święta.
Budzisz do życia współczesnych Łazarzy.
Każdego dnia podnosisz mnie z martwych.

Nie pozwól, żeby zaślepiła mnie rozpacz i przygniótł kamień beznadziei.
Nie pozwól, żebym pomyliła ścieżki i odeszła od Ciebie.
Niech nie ogłuchnę na Twój głos, przywołujący mnie z Otchłani słowami:
„Jestem przy Tobie. Pochwyć moją dłoń i Pójdź za Mną.”

Panie!
Gdy ogarnie mnie ciemność i stracę siły…
Przybądź po wodach smutku, lotem błyskawicy,
i bądź!
Światłem moich oczu.
Drogą, po której stąpam.
Tchnieniem życia.
Ukojeniem duszy.
Ożywieniem miłości.
Wskrzeszeniem nadziei.
Nieustannym z martwych powstawaniem.

A gdy ogarnie mnie ciemność…
Daj odczuć Twoją obecność.
Obdarz łaską wytrwałości.

Niech nie ugnę się pod ciężarem krzyża.
Niech nie zawaham się zejść za Tobą nawet do grobu
i doświadczyć jego chłodu, samotności, bólu opuszczenia,
żeby razem z Tobą z martwych powstać.
Niech wypełnia się we mnie Twoja Wola.
Amen.




Wielkanoc, 27-28 marca 2016 roku