Twoja mowa: ponad miód dla ust moich Ps 119,103

"Twoja mowa: ponad miód dla ust moich" Ps 119,103. "Skosztujcie i zobaczcie, jak dobry jest Pan" Ps 34,9. Modlitwa jest jak twardy karmelek, którego słodycz nigdy nie jest nam dana cała, od razu, i jak zapach pszczelego wosku, w którego plastrze spocznie miód. Słodyczą natomiast jest sam Bóg. Modląc się kosztujemy Boga. ...Moja modlitewna Skrzynka Intencji... ...O mnie...

sobota, 11 kwietnia 2015

Modlitwa Pomocnika.


Oto ja Panie! Przychodzę do Ciebie z pustym naczyniem moich dłoni i niepokojem serca. Bądź ze mną! Podtrzymuj, umacniaj i prowadź! Daj siłę, gdy słabnę, napełniaj Duchem Świętym i przemieniaj. Nie pozwól mi zboczyć ze ścieżki wiary i chroń przed rozproszeniami oraz zniechęceniem. Naucz mnie rozpoznawać, z pokorą przyjmować i z radością wypełniać wolę Bożą. Niech stanę się narzędziem Twojej miłości a we wszystkim szukam tylko Twojej chwały. Ty jesteś moim odpocznieniem, radością i ukojeniem, pragnieniem i tęsknotą duszy, źródłem życia i światłem. Kto odnalazł Ciebie ma wszystko. Jezu, ufam Tobie!

O, Maryjo! Matko Chrystusa, która byłaś przy Nim od żłóbka, po Krzyż i Wieczernik w czas zesłania Ducha Świętego. Prowadź wszystkich do Jezusa i prowadź do Kościoła, w którym poprzez sakramenty zostajemy wszczepieni w Chrystusa i stajemy się wspólnotą wierzących  pielgrzymujących do Nieba - do naszej niebieskiej Ojczyzny.